1990’dan beri…
Türkiye’de herhangi bir firmanın kurumsallaştığına dair en sembolik ve belki de jenerik tek ifadedir.
…. yıldan beri
Ritm, yaşanan bir yılın, yüzyıllık deneyimler kazandırdığı bir dönemde, yani “….yıldan beri” ibarelerinin tabelalarda yavaş yavaş indirildiği günlerde faaliyetlerine başladı.
27 yıl önce reklamcılık adına çok önemli bir keşifle yola çıktık. O da, reklamın artık reklam olmadığıydı…
Pazarlama iletişimi
Artık, “P” (product, price, place, promotion) sayısı giderek artan bir terminolojinin (packing, people, politics, public opinion, ets…) havada uçuştuğu, reklam ajansı kavramının sadece telefon rehberinde kaldığı 1990’lı yıllar, pazarlama iletişimi gerçeğini ortaya koyan bir döneme işaret ediyordu.
Pazarlama iletişim, önceleri bizim açımızdan iddialı bir hedef olsa da, kurumsal ilerleyişimizin rotasını bu hedef üzerinde çizmek en temel önceliğimiz olmuştur.
Çünkü artık herkesin hedef kitle olduğu bir dönem geride kalmıştır.
Temel satış vaatleri duygusal fayda karşısındaki mağlubiyetini ilan etmiş, elle tutulanın değil, gözle görülemeyenin cazibesi çok daha fazla satın alınır hale gelmiştir.
Uzmanlaşma…
Üründen markaya geçişin anlamı olan pazarlama iletişimi, her işten anlayanların yerine belli işleri çok iyi bilen kadroları gündeme getirmiştir.
Ritm, hizmet verdiği firmaların pazarlama hedeflerini başarıya ulaştırmak için gelişen teknoloji ve tecrübeli kadrosunun uyumlu birlikteliği ile çalışmalarına devam etmektedir…